Pogosto zastavljena vprašanja glede načina dostave 

 

Q: Na kakšen način lahko prevzamem naročene izdelke?

A: Izdelke lahko pošljemo preko kurirske službe GLS, ali pa jih prevzamete sami. Prevzamete jih lahko v našem skladišču v Jevnici, na naših prodajnih mestih ali na prireditvah, ki jih bomo obiskali. Način prevzema označite ob oddaji naročila. Možnosti prevzemov bomo dopolnjevali sproti, ko bo v bližnji prihodnosti kakšna prireditev ali prodaja, kjer bomo prisotni.

 

Q: V kolikšnem času lahko pričakujem dostavo paketa?

A: V primeru, da so vsi artikli na zalogi, boste paket prejeli v roku enega tedna oz. 5 delovnih dni, vsekakor pa se bomo potrudili, da bo to čim prej (večina paketov je obdelanih in oddanih v roku 1-2 dni). Če katerih artiklov ni na zalogi, Vas bomo o tem obvestili, ali pa Vam bomo manjkajoči artikel poslali naknadno (odvisno od velikosti naročila in pa manjkajočega artikla). 

 

Q: Izdelke potrebujem takoj in ne morem čakati do en teden na dostavo. Kaj naj naredim?

A: V tem primeru imate več možnosti: 1. artikle lahko še isti dan prevzamete v naši trgovini v Trzinu (med delovnim časom) ali v našem prodajnem skladišču (vendar se pred tem pozanimajte, če je kdo tam, včasih smo namreč vsi na terenu). 2. v zavihku "prodajna mesta" izberite "trgovine" in tam poiščite Vam najbližje trgovine, ki prodajajo naše seme, ter želene artikle kupite tam. 3. preverite prodajna mesta in dogodke, na katerih smo prisotni in nas obiščite tam (npr. v soboto na eko tržnici v Ljubljani).

 

Q: Vsi našteti načini prevzema mi ne ustrezajo, paket želim prevzeti doma. Kako daleč imate do najbližje pošte?

A: Predaleč. Kurir prevzame pakete enkrat na dan. Če jih je tisti dan že prevzel, bodo vsi naslednji oddani naslednji dan. Preko Pošte Slovenije ne pošiljamo paketov.

 

Q: Bo pomagalo, če vas pokličem in vam še ustno povem, da rabim paket čim prej?

A: Nasprotno. Med sezono, ko je čas sajenja in imamo največ naročil, večina strank želi paket čim prej, zato ne moremo nobenega naročila obdelovati prednostno. Več, kot jih pokliče iz tega razloga, ali pa zato, ker v roku dveh dni od oddaje naročila še niso dobili paketa, manj časa imamo, da pakete pripravimo in odpošljemo. 

AMARANT kooperativa d.o.o., Golišče 3 1281 Kresnice T: 01/563 92 36, E: narocila@amarant.si